Nieszablonowe pomysły na konstruowanie witryn przybywają jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, ponieważ coraz większa ilość Konsumentów w Polsce kupuje produkty poprzez internet, natomiast do punktów stacjonarnych idą jedynie zaznajomić się z wytypowanym towarem (więc tym, jak na przykład on w faktycznie wygląda). Istnieją sytuacje, iż pełne interesy „przeprowadzają się” do wirtualnego świata, oddając puste lokale i licząc na niemałe oszczędności. Oprócz tego każdy Interesant może liczyć na to, iż produkt jest rzeczywiście dobrej jakości, m in. żaden inny potencjalny Nabywca go jakiś czas wcześniej nie przymierzał. Małe oraz poważne firmy zgłaszają się wtedy do agencji reklamowych, żeby te zajęły się zaprojektowaniem zaskakującej oraz funkcjonalnej strony. Projektanci stron konstruują stąd coraz to nowe strategie, w większości bazujące na WordPressie.
Najpopularniejszym kierunkiem w 2016 roku była uniformizacja strony obrazkowej oraz uporządkowania wszelkich modułów na stronie. Zwykle była ona rozłożona na dwie czy trzy części, jednak odbiorcy szybciutko się znużyli powtarzanymi wzorcami. Wszelkie słynne witryny, przykładowo sklepików z ubraniami, prezentowały się prawie w taki sam sposób, natomiast to na sto procent mocno oddziaływało na sprzedaż. Teraz układ strony internetowej, projektowanie grafiki oraz innych drobiazgów absolutnie nie następuje już na opisanych regułach. Webmasterzy zmierzają do zaakcentowania charakterystycznych właściwości specjalności Klienta.
Trend ten był nadzwyczaj atrakcyjny oraz polega na zagospodarowaniu poprzez grafikę całej szerokości wyświetlacza. Przede wszystkim – czujność odbiorcy wcale nie roztacza się na różne inne fragmenty, po drugie – przyciąga wyśmienicie dobraną grafiką do późniejszego przeglądania strony. Ekrany startowe wypełnione są całkowicie pięknymi grafikami, grafiką z treścią reklamową czy włącznikami akcji. Mogą być bierne bądź pełnić funkcję slydera. Ogromnym walorem jest to, iż niniejsze fragmenty przystosowują się na potrzeby wyświetlaczy na laptopach oraz wielkich monitorów. Idealnej jakości szatę graficzną powinno przygotować specjalistyczne studio graficzne.
Obszerna, doskonałej jakości grafika zaintryguje oko niejednego Nabywcy. To fantastyczny pomysł, ażeby wzbogacić wygląd strony www. Przeważająca część konsumentów jest wzrokowcami, stąd tym bardziej opłaca się w ten element zainwestować. Mówiąc w skrócie nie wykorzystujmy jednak z tzw. banków nieodpłatnych zdjęć, w szczególności wówczas, kiedy nasza firma ma się faktycznie kojarzyć z profesjonalizmem. Korzystniej powierzyć stworzenie elementów graficznych skutecznemu grafikowi, który będzie troszczył się o to, aby wszystkie miały odpowiedni klimat i współgrały z schematem witryny.
Material design to styl opierający się na poziomych barwach i na korzystaniu z świateł oraz cieni. Google natchnęło się tutaj typowym papierem oraz atramentem. Priorytetowym zadaniem było pogłębienie czytelności witryn, a także ulepszenie deficytów, które były widoczne w formie flat. Mówiąc w skrócie, material design to: umiejscowienie w trójwymiarze (jednomyślnie z kolejnością segmentów), żywe i perfekcyjnie dostosowane kolory (jeden kolor pierwszorzędny i drugi barwnik dodatkowy, np. do podkreśleń), instynktowne ikonki (maksymalnie proste, z wygładzonymi zakończeniami prostych, z użytkowaniem proporcji 2dp), fotografie oraz ryciny wektorowe (dostrojone do klimatu witryny; napis na zdjęciu musi koniecznie znajdować się na gradiencie; krótko mówiąc nie powinniśmy przedawkować z przyciemnianiem) i typografia oparta o kontur Roboto.
Większość użytkowników Internetu w sumie nie dostaje od sprzedawców tego, czego wymagają. Trafiają na stronę www oraz co spotykają? Nudny projekt logo, sporo niepotrzebnych wpisów (jakie mają szansę przewijać bez końca), zaś w ostateczności są zasypywani ulotkami informacyjnymi o tym, ażeby bezwarunkowo wpisać się do newslettera, zaczerpnąć z rabatów (które bez wątpienia za kilka sekund się zakończą) lub omówić istotne problemy z ekspertem (jaki co minutę podłącza się na czacie oraz krótko mówiąc nie jest to „żywa istota”). Konsumenci potrzebują tego, żeby zdobyć uczuciową łączność z produktem albo jeżeli to osiągalne – ze sprzedającym. Absolutnie nie chodzi tutaj o „targowanie się”, lecz drogę zaufania. Ciekawym konceptem jest więc opowiedzenie cokolwiek o własnej działalności. W ostatnim czasie określa się to jako „storytelling”, czyli informowanie o tym, kim jest każdy członek firmy, co potrafi zaproponować firma etc. Wymieniona forma reklamy błyskawicznie trafia do konsumentów oraz gwarantuje atrakcyjniejsze wyniki aniżeli irytujące okna, które wyskakują na stronie.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, wejdź w odsyłacz tutaj – Agencja Toruń – a znajdziesz wiele więcej informacji.